dilluns, 18 de gener del 2010

Xai


Aprofitant que era l'aniversari de la meva nevoda, em vaig decidir a fer un nino del llibre de Tilda que em varen dur els reis.
El resultat, aquest xaiet la mar de simpàtic, espero que li hagi fet gràcia.
És el primer que faig i encara haig d'apendre a fer-ho bé, però m'agrada com ha quedat i no ha sigut tant difícil com creia.

Aprovechando que era el cumple de mi sobrina, me decidí a hacer un muñeco del libro de Tilda que me trajeron los reyes. El resultado, este corderito tan simpático, espero que le haya echo gracia. Es el primero que hago y todavía he de aprender a hacerlo bien, pero me gusta como ha quedado.

3 comentaris:

Glòria Garcia ha dit...

Tots els dissenys Tilda són una cucada. Gràcies per la teva visita.
Petons.

SusanPatch ha dit...

Gracias Gemma por tu visita.
La tela de casitas la compré en EEUU pero mi amiga Pepi de mi casita de patch, pronto la traerá a su tienda y podrás comprarla on line.
Bs

Sonia ha dit...

doncs jo trobo que t'ha quedat molt bé aquest xai