dimarts, 20 de gener del 2009

Sal de punt de creu


Ara que estic a punt d'acabar els exàmens, m'he apuntat a un altre sal però aquest de punt de creu. Després d'estar tants dies estudiant i sense fer res, tinc ganes de fer de tot, ja veurem quan em dura i si tinc temps per fer el que vull per que amb dos nens petits a casa... la feina no s'acaba mai. Encara teniu una mica de temps si us voleu apuntar a aquest sal, l'organitza el rincon de trelly, doneu una volta pel seu blog fa unes coses molt boniques.

3 comentaris:

Belinda ha dit...

Hola Gemma!! Moltes gracies per apuntar-te al meu sorteig!! Et desitjo molta sort!! :)
I dir-te que tens un blog molt bonic :)
Petons!!

MARGA'S HAPPY CRAFTS ha dit...

Gemma, tens un blog molt xulo, en relació al que em preguntaves sobre el BOM A Tisket A Tasket, segons el patró original, som 8"x 8", o al que és gairebé el mateix 20x20cm, jo el que he fet, es tallar la roba de 22x22 cm. i al final els cuadrare tots.
Una abraçada.

trossets patchwork ha dit...

caraiiii aixo si es maco¡¡¡ pero jo de px poc, o res, es normal que l'arnau no vulgui l¡angel de la son, els nens son com son, pero igualment li posses aprop, jejej sense que ell ho sapiga¡¡¡ petons