dijous, 8 de gener del 2009

Samarreta per la Jana


A l'escola per Nadal els nens canten nadales i normalment han d'anar vestits de pastorets. Aquest any la classe de la Jana havia d'anar vestits de negre. Negre els nens de 4 anys??? Doncs sí i vaig haver de comprar roba negre per què la Jana no en tenia.
Per aprofitar la samarreta negre que vaig comprar un cop passades les nadales li he posat una aplicació de seda que vaig comprar a creativa i ara ja la podrà lluir.
Amés la Jana és la classe dels peixos i està la mar de contenta amb la samarreta nova.

3 comentaris:

eugenia ha dit...

Ha quedat una samarreta divertida !!!

trossets patchwork ha dit...

dons ha quedat molt maca, pero no et faci res vestir a la Jana de negre la meva neta te 3 anys i te roba de color negre, esta molt de moda, juntament amb el gris, petons

Anna S. ha dit...

T'ha quedat fantàstica, i si, els col.legis ténen de vegades idees "lluminoses" d'aquestes.....jo també m'hi vaig trobar.